Chtěla bych poděkovat všem, kteří se s námi pustili do výuky on-line. Začátek nebyl lehký, učitelé prošli 25.3. školením a hned druhý den začali kontaktovat rodiče. Byla jsem překvapena osobním nasazením s jakým učitelé chtěli pomoci dětem a rodičům. Nyní výuka běží, jen internetové připojení občas zradí.
Pracujeme celá škola v prostředí Microsoft TEAMS. Pevně stanovený časový rozvrh přinesl do rodin určitý řád. Děti ví, že v daný čas mají být „na hodině“. Hodina začíná opakováním, vysvětlením nové látky, krátkým ověřením pochopení a zadání samostatného procvičování, které následuje hned po výuce. Žák ví, co si má procvičit, kde najde informace a pokud nepochopil něco z minulé hodiny, může požádat o individuální konzultaci, pro které je vyhrazen pátek.
Žáci vítají možnost komunikovat mezi sebou – využívají tuto možnost po výuce. Rodiče nemusí sledovat, co se má dítě učit, nemusí vysvětlovat novou látku, pouze dohlíží vzdáleně, zda funguje připojení k video konferenci a zda děti plní samostatně přidělené úkoly. Učitelé do konce května proberou vzdělávací obsah daného ročníku. Nevím, ale zdá se mi, že v současné situaci si nemůžeme víc přát.
A to vše by nebylo možné bez SKVĚLÝCH RODIČŮ, kteří šli do velké neznámé s námi.
Děkuji všem účastníkům online školy
ředitelka školy