Naši absolventi

Naši absolvent dle svých možností

Přemýšlení staví výš než dovednosti a znalosti, umí přemýšlet v souvislostech

  • Kriticky hodnotí vše, co se dozvídá
  • Nachází svůj vlastní, osobitý způsob myšlení, který dále rozvíjí
  • Informace neposuzuje izolovaně, ale v širším kontextu a souvislostech
  • Vítá nové přístupy, možnosti, umí je uchopit, hledá optimální řešení
  • Chybu bere jako přirozenou součást vývoje
  • Přijde – li někdo jiný s lepším řešením problému, je připravený se vzdát svého

 

Věří, že on sám je tvůrcem svého vlastního života a i svět kolem sebe vnímá jako živý organismus, který se neustále vyvíjí

  • Ví, co chce a jde si za tím
  • Přebírá odpovědnost za vše, co vytváří
  • Je samostatný, má rád svá vlastní řešení, ale nelpí na nich
  • Nebojí se přiznat, že něco neví
  • Přijímá svět takový, jaký je. Když mu něco nesedí, tak s tím aktivně pracuje
  • Nečeká, že jeho problémy za něj vyřeší někdo jiný
  • Reflektuje, co svým chováním způsobuje
  • Víc dělá, než mluví
  • Baví ho poznávat svět

 

Zajímá se o sebe, o druhé a vůbec o život v celé jeho hloubce a šíří

  • Zajišťuje, co potřebuje on sám, jeho rodina, škola, společnost a umí tyto potřeby skloubit
  • Váží si svoji práce i práce druhých
  • Rozumí, že některé věci nemůže obstát sám. Ví, že je součástí celku
  • Čerpá inspiraci a získává obohacení za spolupráce s druhými, vytváří společné projekty
  • Hledá čistá řešení, tzn. taková jsou nejen v jeho zájmu, ale jsou užitečná i pro zúčastněné
  • Respektuje dohodnuté principy spolupráce s druhými
  • Zná své místo ve společnosti
  • Dokáže ocenit různé úhly pohledu na jednu věc